בחירות מקומיות
החלטות גורליות מבוססות על סקרים מדויקים
סקרי בחירות הן עניין סופר-קריטי עבור מספר אנשים בכל מערכת בחירות, ובכל יישוב ועיר.
אנחנו כאן כדי לספק לכם תוצאות מדויקות ביישוב שלכם. החלטות העומדות על הכף, כנראה סופר קריטיות עבורכם. התבססו רק על ממצאים מדויקים!
ראינו לא מעט מקרים של התפשרות על סקר זול, ואנחנו יודעים בדיוק איך זה עובד: סרט נע, פס ייצור של סקרים אוטומטיים, וקבלת תוצאות לא מדויקות ולא מייצגות.
לא חבל?
ומהצד השני, דייקנו ברמת האחוז בבחירות המקומיות במספר ערים בהן ביצענו סקר בחירות בשיטה שלנו. ומאז, רק למדנו...
ראשית טיפ:
לא משנה עם מי תבחרו לעבוד, אל תשתמשו בסקרים טלפוניים בסקרי בחירות מקומיות!
השיטה הזו תשיג תוצאות לא מדויקות בעליל, משלל סיבות המפורטות בהמשך. בראשן: אחוז מענה נמוך, אין ייצוג מתאים, והטייה חמורה.
מה נשאר לנו? סקר אינטרנטי.
אבל איך? נקנה או נשתמש במאגר קיים? ניכנס לרשימות תפוצה?
השאירו פרטים כאן ונתאים לך הצעה רלוונטית
איך אנחנו מגיעים לתושבי העיר?
כשאנו רוצים סקר בהתמקדות בתא שטח מסוים, אנו נגיע אל תושביו בכל האמצעים הדיגיטליים הקיימים, כך שנוכל לייצר מאגר משיבים אמין ומגוון.
הקמפיין מכיל סקר אינטרנטי מקיף בקרב כל תושבי תא השטח הרלוונטי אלינו. הסקר מופץ באמצעות קמפיין הנבנה בתשתית הפייסבוק, קמפיין מתקדם וממוקד היטב המופץ באפיקים דיגיטליים שונים- פייסבוק, אינסטגרם, אפליקציות, שטחי פרסום של גוגל ועוד. הקמפיין ייחשף לעשרות אלפי תושבים בעיר קטנה ולמאות אלפי תושבים בערים הגדולות, הרשומים במיקום הרלוונטי לנו.
השלבים בדרך לביצוע:
1. מיפוי האזור הרלוונטי לנו ואפיון שלו על בסיס מחקר מקדים.
בכל עיר ישנם אזורים השונים זה מזה באופיים-שכונות ותיקות, שכונה חדשה, אזור יוקרה, אזור עולים חדשים, מתחם דתי, קירבה למוסד כמו אוניברסיטה ועוד.
חייב להתחשב בתושבים השונים לגמרי בין האזורים, ולייצג אותם באופן יחסי במדגם.
חלוקה לדוגמה בעיר קרית גת. החלוקה נעשתה לאחר מחקר הנמשך יום שלם, בו נלמדים מאפייני העיר ותצלומי העיר כפי שקיים ברשת.
2. לאחר מכן, מתבצע תכנון מפורט על דרכי שיווק הקמפיין, מיתוגו והפצתו, על מנת להגיע להפצה היעילה ביותר וגם המדויקת ביותר, בתוך טווח התקציב. המטרה שלנו היא להגיע למשיבים הפוטנציאליים ולגרום להם להיכנס לסקר ולמלא אותו עד סופו (תחת הגבלות זהירות שונות כמפורט בהמשך)!
3. תוך כדי שלבים אלו, אנו מנסחים שאלון מקצועי התפור היטב לצרכיו של הלקוח עפ"י אפיון מסודר שאנו מבצעים מולו. לפעמים הסקר אנונימי ולפעמים לא. אנחנו יודעים איך עושים את זה נכון.
4. את השאלון הסופי אנו מתכנתים ובודקים, ומפיצים באמצעות הקמפיין שבנינו על בסיס המידע והמחקר המקדים.
5. לאחר איסוף התשובות והממצאים, אנו בודקים איזה חלק מתוך העיר (או נתון של המשיבים) חסר לנו או חסר חלקית, ומשלימים אותו במידת הצורך באמצעות עבודת שטח- סקר פנים אל פנים, הפצה בפורומים פנימיים ומקומיים של אותו אזור ועוד. הדגש במקרים מסוימים הוא עבודת שטח והגעה פיזית למוקד הרלוונטי. לעתים יש תחליף ראוי, והוא מתבצע בתיאום עם הלקוח כמובן.
לא תמיד צריך סקר שטח, אבל לעתים הוא קריטי.
בהצעת המחיר שאנו בונים ללקוח, עלות הקמפיין וההפצה כבר כלולה, ואין שינוי לא צפוי במהלך הסקר. כבר מספר שנים אנו מנהלים קמפיינים מהסוג הזה, ונצבר מספיק ידע וניסיון כדי לתת לכם מחיר נמוך ותוצאות אפקטיביות, כי אצלנו זה כבר רץ.
היתרונות של השיטה הדיגיטלית עצומים:
- מדברים עם השטח, ולא עם כמה תושבים שהסכימו להשיב לסקר בטלפון ויש להם זמן לזה. רוב מוחלט מהאוכלוסייה נמצא ברשת. אנחנו נהיה שם כדי להביא את הגיוון הרב ביותר של התושבים.
- יתרונות השיטה האינטרנטית על פני השיטה הטלפונית הישנה. 10 סיבות מדוע אין להשתמש בשירותי הסקרים הטלפוניים (במיוחד בסקר פוליטי).
- שליטה בדגימה יחסית של אזורי העיר. לא יהיה מצב בו תתבססו על נתונים המגיעים ללא יחסיות מאזור ספציפי של העיר לעומת אזור בו יהיה מצב חסר.
בכנות:
השיטה הזו מיועדת ללקוחות המחפשים לדעת את התמונה האמיתית בשטח, ולא עבור מי שהממצאים ישמשו אותו ליחסי ציבור או לבדיקת מגמה שטחית.
נשמח לצרף אתכם למגוון העבודות שכבר ביצענו בשיטה זו, בערים גדולות ובינוניות, יישובים קטנים ומועצות אזוריות.
לפרטים נוספים,
נשמח להרחיב עוד טלפונית ובמייל.
נתאים לכם סקר בחירות מקומי לצורך המדויק שלכם!
השאירו פרטים כאן ונתאים לך הצעה רלוונטית