שירותי סקרים לחברות ורשתות

שמירה על קשר צמוד עם העובדים והלקוחות


נתחיל מהסוף: מה המוצר כאן?

דו"ח מנהלים.

ובכן, חישבו על דו"ח ברור ונהיר, המכיל עשרות עמודי ממצאים חשובים, אשר עלו ממאות/אלפי העובדים/הלקוחות, כאשר הכל מופיע יחד עם גרפים קריאים ושורות סיכום ומסקנות. 

זהו מידע יקר ערך, שעל בסיסו ניתן לגבש אסטרטגיה סדורה בשירות הלקוחות, בניהול העובדים, ובקידום החברה.

המידע הזה לא יגיע לשולחן של המנהלים, אם לא נפנה ונשאל באופן מקצועי את מאות ואלפי המשיבים הרלוונטיים.


העובדים והלקוחות מפיקים מידע עצום וחיוני, רק צריך לתת להם אפשרות ובמה כזו.


שירות מאוד נפוץ לאחרונה בין החברות הוא סקר 360

סקר המופץ בין כל העובדים והמנהלים, ובו כל אחד מדרג את עמיתיו במגוון קריטריונים. 

לבסוף מתקבל דירוג מאוד אמין לכל עובד ומנהל בארגון, שמציף את החוליות החלשות בארגון, באופן מיידי, ברור ומוכח. 


דו"ח מנהלים שכזה, הנערך על בסיס קבוע (חודשי/דו-חודשי/רבעוני וכד'), מגיע עם שלל שירותים מקיפים בנושא:

אפשרות לפילוחי הממצאים למאפיינים רבים, למשל: עפ"י שנות וותק, עפ"י אגפים ומחלקות, עפ"י סוג השירות הניתן, גילאים, מין וכו'.

דיווח מהיר, מיידי ואישי על "נתונים דחופים", כדוגמת תלונה חמורה בשירות הלקוחות, תקלה חמורה בקרב העובדים או ההנהלה, וכו'. הדיווח וההערה תועבר ישירות לגורם הרלוונטי להמשך טיפול, תוך שמירה על חשאיות, אחריות ו'טקט'.

הגעה לישיבה מסכמת אחת לתקופה מוגדרת, על מנת להציג את תנודות הנתונים, המגמות, ההערכות לעתיד, ואף המסקנות בהתאם לצרכיי החברה. התמונה כולה תוצג במצגת מסודרת וברורה ע"י הד"ר האחראי על המשימה מטעם מכון מסקר.



כחלק מהשירות, אנו בשלב ראשון מגיעים למשרדי הלקוח ולומדים על צרכיו ונתוני החברה. בשלב הבא, אנו מבצעים מחקר מטעמנו, חלקו גלוי וחלקו סמוי, על מנת להגיע לרמת ידע טובה ואיכותית לגבי ההתנהלות, השיגרה השוטפת, נקודות החוזקה והחולשה, דרכי השירות וההעסקה, ועוד. מידע זה מסייע לנו להרכיב מוצר מדויק יותר עבור הלקוח, שלעתים רואה את מצב העניינים מתוך השיגרה שלו, ולאו דווקא באובייקטיביות.

לאחר מכן אנו ממליצים על דרך פעולה כדאית, המכילה את השאלות הרצויות, את דרך ההפצה האידיאלית, שלבי הפקת הדו"ח, תדירות פרסומו ודרכי ההתקשרות עם הלקוח.

את דו"ח המנהלים הראשון, אנו שולחים בליווי הסברים וייעוץ נוסף, כדי שהלקוח יבין היטב את המוצר העומד מולו, וכמובן לטובת ייעול נוסף לקראת הדו"חות הבאים.


למי זה מתאים?

חברות בינוניות וגדולות (עשרות עובדים ומעלה)

חברות בעלות סניפים/מרכזים נוספים ברחבי הארץ והעולם

רשתות בתחום הצרכנות- מזון, כלי בית, ביגוד וכד'

רשתות חינוך

מגזינים/עיתונים עם אלפי מנויים/קוראים

גופים השולחים דיוור קבוע לאלפי מכותבים שלהם

ועוד גופים רבים הנמצאים בקשר או מנהלים תחת אחריותם עשרות, מאות ואלפי אנשים.


מומלץ להתייעץ לפני ביצוע סקר פנים-ארגוני שכזה, ולהימנע מלבצע אותו ללא הכוונה מקצועית.


התייעצו עמנו, נשמח לשוחח ולהכיר את העיסוק שלכם!

טיפים והדרכה לסקרי עובדים